Po téměř deseti letech odchází z firmy pro mediální audity a poradenství Flemedia René Jež. Flemedii dál vlastní Hynek Cimoradský. Jež plánuje založit vlastní firmu. Na tu přejde zastupování festivalu Cannes Lions a organizace soutěží Young Lions. Jejich prostřednictvím tak Jež bude dál podporovat kreativní rozvoj zejména mladých tvůrců.
„Díky naší spolupráci s festivalem Cannes Lions jsem dospěl k poznání, že špičková kreativní řešení komunikace přinášejí prokazatelné obchodní výsledky. Proto se chci zaměřit na aktivity, které podporují rozvoj kreativního talentu jak na straně tvůrců, tak zadavatelů,“ podotkl Jež.
Soutěž Flema spojená se stejnojmennou výroční konferencí zůstává Cimoradského firmě. „Aktivity spojené s Cannes vždycky trochu vyčnívaly z našeho jednoznačného zaměření na média a byla to taková Reného srdeční záležitost. My se budeme dál soustředit na rozvoj našeho core byznysu, mediálního auditu, a soutěže Flema zaměřené na nejlepší mediální kampaně,“ uvedl Cimoradský.