Duo Těžkej Pokondr zveřejnilo na YouTube svůj „zakázaný rozhovor“ s novinářem Jaroslavem Kmentou, interview je o hrozbě Andreje Babiše a motivech odchodu Pokondrů z Frekvence 1. Rádio mezitím vysílalo nekonfliktní předvolební rozhovor Xavera Veselého s Babišem.

Jihlavanka jde po Primě s bloggerkou na Stream.cz

Výrobce kávy Jihlavanky spolu s agenturou Triad Advertising pokračuje v marketingovém konceptu „people placementu“, tvář značky Dominika Býmová vystoupí v dalším pořadu.

Dominika Býmová ve službách Jihlavanky

Dominika Býmová ve službách Jihlavanky

Značka kávy Jihlavanka pošle svou reklamní tvář do dalšího pořadu. Po seriálech televize Prima Přístav a Ohnivý kuře se bloggerka Jihlavanky Dominika Býmová objeví v cyklu Mezi námi na videowebu Stream.cz české internetové jedničky Seznam.cz. V diskusním pořadu má „řešit typická ženská témata“. Agentura Triad Advertising, která poslední dva roky digitální komunikaci Jihlavanky tvoří, nazývá koncept people placementem – jde o variaci na product placement, s rozdílem, že místo výrobku se do audivizuálních děl vpravuje reklamní tvář. Kromě zmíněných pořadů jsou příspěvky s tváří Býmové publikovány na vlastních kanálech značky – na blogu Dívka ve žlutém, na Facebooku a nově na YouTube.

„Koncept Dívky ve žlutém se do dalšího roku rozšiřuje o nové formáty i kanály, a tím ještě více stírají rozdíly mezi online a offline komunikací,“ uvádí agentura. Zmíněný „people placement“ zajišťuje pro klienta, kterým je Tchibo Praha, od loňského roku 2015. Ve zmíněném seriálu Přístav hrála Býmová jednu z postav, děj pak rozváděla v online prostředí. Humorem a praktickými radami má teď prostřednictvím pořadu na Streamu oslovit cílovou skupinu žen okolo 30 let z menších měst.