Konečně je to tady. V prvním zářijovém týdnu pořádáme hvězdně obsazenou debatu o studii Marka Cichoně o vztahu agentur s marketéry ve velkých firmách. Zajistěte si lístky včas.

Jihomoravské sdružení JIC hledá agenturu

Sdružení na podporu jihomoravských podnikatelů vypsalo tendr za 4,8 milionu Kč.

Statutární město Brno. Ilustrační foto: Brno.cz

Statutární město Brno. Ilustrační foto: Brno.cz

Jihomoravské zájmové sdružení JIC, které společně vytvořily Jihomoravský kraj, Statutární město Brno a brněnské vysoké školy, vypsalo veřejnou zakázku na komunikační agenturu, která by mu zajistila marketingové, komunikační a grafické služby po dobu čtyř let. Předběžná hodnota zakázky činí 4,8 milionu Kč, do tendru se lze hlásit do 10. února. 

Sdružení na sebe v posledních dvou letech upozornilo projektem kreativních voucherů, jimiž podporovalo vzájemnou spolupráci jihomoravských firem a tamějších kreativců. V prvním ročníku tohoto projektu podpořilo celkem 47 projektů. V současnosti se mohou firmy hlásit do druhého ročníku.