Už příští pondělí proběhne soutěžní přehlídka mobilních aplikací AppParade. Vyhrajte Apple Watch.

Jsou agentury a klienti opravdu jako kočky a psi?

Vrcholově obsazený kulatý stůl nad výsledky unikátní oborové studie Marka Cichoně

Kočky a psi

Jsou agentury a klienti opravdu jako kočky a psi? Kulatý stůl, vrcholově obsazený tuzemskými špičkovými marketéry, proběhl nad výsledky unikátní oborové studie Marka Cichoně Pravda o kočkách a psech, o vztazích komunikačních agentur s firemními marketéry v Česku. Studie vznikala rok, letos postupně celá vyšla online na Médiáři, souhrnně právě vychází tiskem, v rámci srpnového čísla papírové verze Médiáře.

Každý z účastníků dostal souhrnné tištěné vydání studie v ceně, na místě navíc mohl vyslechnout strukturovanou debatu nad závěry studie a samozřejmě zapojit se do diskuse s hosty.

Akce proběhla ve čtvrtek 7. září 2017, od 9.30 do 12.00, v centru Prahy ve Slovanském domě (vchod E) v konferenčních prostorách společnosti Ipsos. Adresa je Na Příkopě 22, Praha 1.

Členové Asociace komunikačních agentur (AKA) mohli využít nabídky 1 + 1 zdarma (za každou zakoupenou vstupenku dostali další zdarma).

Kdo přišel debatovat

Za klienty

  • Jan Stanko, T-Mobile
  • Ivana Šedivá, McDonald’s
  • Josef Havelka, konzultant (dřív Česká spořitelna, Leo Burnett)
  • Petr Ungermann, Minute Screen (dřív Mondelez)

Za agentury

  • Martina Říhová, Publicis One
  • Jan Binar, McCann
  • Radek Maršík, FleishmanHillard
  • Helena de la Barre, VCCP

Program 

9.00 – 9.30
příchod hostí, registrace

9.30 – 9.40
Ondřej Aust (Médiář) – přivítání (česky)
Mark Cichon – úvod ke studii (anglicky)

9.40 – 11.00
Debate Key Theme ‘ The Three Requests and Free Offers (anglicky/česky)
1. Marketing: Three requests to agencies and three offers
2. Agencies: Three requests to marketers and three offers

11.00 – 11.15
Coffee break

11.15 – 11.30
Feedback Frame – effective tool to identify key development areas for agency and client (anglicky/česky)

11.30-12.15
Final Q&A to the panel and moderator

Programem provedl

Moderoval Mark Cichon, autor studie.

Mark Cichon. Foto pro Médiář: Jakub Hrab

Mark Cichon. Foto pro Médiář: Jakub Hrab