Konečně je to tady. V prvním zářijovém týdnu pořádáme hvězdně obsazenou debatu o studii Marka Cichoně o vztahu agentur s marketéry ve velkých firmách. Zajistěte si lístky včas.

Jsou agentury a klienti opravdu jako kočky a psi?

Vrcholově obsazený kulatý stůl nad výsledky unikátní oborové studie Marka Cichoně

Kočky a psi

Jsou agentury a klienti opravdu jako kočky a psi? Kulatý stůl, vrcholově obsazený tuzemskými špičkovými marketéry, proběhne nad výsledky unikátní oborové studie Marka Cichoně Pravda o kočkách a psech, o vztazích komunikačních agentur s firemními marketéry v Česku. Studie vznikala rok, letos postupně celá vyšla online na Médiáři, souhrnně právě vychází tiskem, v rámci srpnového čísla papírové verze Médiáře.

Každý z účastníků má souhrnné tištěné vydání studie v ceně, na místě navíc může vyslechnout strukturovanou debatu nad závěry studie a samozřejmě zapojit se do diskuse s hosty.

Akce se koná ve čtvrtek 7. září 2017, od 9 do 13 hodin, v centru Prahy. Místo včas upřesníme.

Počet míst je omezen, zajistěte si vstup včas.

Svou účast na kulatém stole předběžně přislíbili:

  • Grant McKenzie, Plzeňský Prazdroj 
  • Jan Stanko, T-Mobile
  • Karel Smrž, UPC
  • Lukáš Fiala, ČSOB
  • Josef Havelka, konzultant (dřív Česká spořitelna, Leo Burnett)
  • Jan Binar, McCann
  • Radek Maršík, FleishmanHillard
  • Helena de la Barre, VCCP

Moderuje Mark Cichon, autor studie.

Mark Cichon. Foto pro Médiář: Jakub Hrab

Mark Cichon. Foto pro Médiář: Jakub Hrab

Seznam účastníků průběžně aktualizujeme.