Konečně je to tady. V prvním zářijovém týdnu pořádáme hvězdně obsazenou debatu o studii Marka Cichoně o vztahu agentur s marketéry ve velkých firmách. Zajistěte si lístky včas.

K Horákovi Řehák: online Pirátům řídí AdHackers

Zleva Jakub Horák, Jakub Michálek, Jan Řehák, Ivan Bartoš

Zleva Jakub Horák, Jakub Michálek, Jan Řehák, Ivan Bartoš

Kreativní agentura AdHackers Jana Řeháka vyhrála výběrové řízení na online reklamu České pirátské strany v letošní kampani do říjnových sněmovních voleb. Piráti připomínají, že marketing pro ně dělá také marketingový odborník Jakub Horák, někdejší spolumajitel místní pobočky agentury TBWA.

Řehák, bývalý managing director agentury OMD a někdejší obchodní ředitel televize Nova, zakázku nedělá tolik pro peníze. Práci pro Piráty považuje za hlavně „za společensky užitečný počin“: „Vstřícnost naší nabídky odrážela naše sympatie k vizi, kterou Piráti mají. Jsme naladěni na stejné vlně a není nám cizí se společensky angažovat. Stejně jako oni cítíme povinnost postavit se za ideály svobody a bránit se probíhajícímu utahování šroubů.“