Odstartoval lifestylový web Ženy.cz, se sloganem Hýbeme světem, kromě vlastních materiálů bude přinášet obsah časopisů Moje psychologie, Dieta, OK! Magazine a F.O.O.D. téhož vydavatele CN Invest. „Nechceme kopírovat stávající weby pro ženy. Vidím velký potenciál v tom, přinášet více obsahu z reálného života,“ uvádí šéfka projektu Dita Křížová, jež do března dělala v digitálním týmu Českého rozhlasu. Projekt chce za rok získat půl milionu reálných uživatelů měsíčně.

Kačenova Big Bang Media vstoupila do Pařížské

Vydavatel Extra.cz Tomáš Kačena koupil od Michaely Hoškové 75 % firmy Czech Fashion Interactive Group s weby soustředěnými na módu v pražské Pařížské ulici.

Tomáš Kačena v létě 2015 při rozhovoru s Médiářem. Foto: Jiří Koťátko

Tomáš Kačena v létě 2015 při rozhovoru s Médiářem. Foto: Jiří Koťátko

Tomáš Kačena prostřednictvím své PR agentury Big Bang Media koupil většinový podíl ve firmě Czech Fashion Interactive Group Michaely Hoškové. Ta donedávna firmu vlastnila napůl se zakládajícím partnerem  advokátní kanceláře Havel, Holásek & Partners Janem Holáskem, pak ale jeho podíl odkoupila a stala se 100% majitelkou. Kačena od ní nyní odkupuje 75 % firmy.

Czech Fashion Interactive Group provozuje web na podporu prodeje na pražském bulváru Pařížskáulice.cz a online magazín o módě a luxusním životním stylu Iconiq.cz. Projekt Pařížské na webu disponuje databází víc než 40.000 registrovaných uživatelů. Ty pravidelně obesílá s komerčními nabídkami. Svým klientům zajišťuje třeba i concierge servis (aktuálně 150 klientům měsíčně) či styling ve spolupráci s Filipem Vaňkem. Web k propagaci využívají značky Escada, Nespresso, Rimowa či Mercedes-Benz.

Michaela Hošková

Michaela Hošková je spolumajitelkou a ředitelkou redakcí Pařížskáulice.cz a Iconiq.cz

Kačenova akvizice by měla projekt pomoci technologicky i obchodně rozvinout. „V plánu máme například spuštění mobilní aplikace, která nabídne možnost sledovat nejaktuálnější módní trendy, nebo rozšíření naší působnosti do oblasti e-commerce,“ nastínil manžel Hoškové Martin, který ve firmě dělá ředitele.

Kačena v centru Prahy nedávno investoval v nedaleké Dlouhé ulici, do další, zatím největší pobočky své značky obchodů s potravinami Food Story. V internetové branži je spolu s Janem Bartou znám jako vydavatel bulváru Extra.cz a zábavních webů G.czExtrastory.cz.