Odstartoval lifestylový web Ženy.cz, se sloganem Hýbeme světem, kromě vlastních materiálů bude přinášet obsah časopisů Moje psychologie, Dieta, OK! Magazine a F.O.O.D. téhož vydavatele CN Invest. „Nechceme kopírovat stávající weby pro ženy. Vidím velký potenciál v tom, přinášet více obsahu z reálného života,“ uvádí šéfka projektu Dita Křížová, jež do března dělala v digitálním týmu Českého rozhlasu. Projekt chce za rok získat půl milionu reálných uživatelů měsíčně.

Kampaň Babišova hnutí využije billboardy, tisk i sociální sítě. Povede ji Petr Topinka

Petr Topinka. Foto: Sandra Kisić

Petr Topinka vedl 21 let reklamní agenturu Mark/BBDO. Foto: Sandra Kisić

Mozkem kampaně hnutí Ano podnikatele a politika Andreje Babiše má být Petr Topinka, bývalý dlouholetý ředitel reklamní agentury Mark/BBDO. Topinka, který koordinuje externí komunikaci hnutí, to řekl Médiáři na dnešní snídani s novináři. Obsah i forma sdělení budou vznikat in-house, ne v externí reklamní agentuře. Na komunikaci hnutí se podílí i Marek Prchal, sloupkař Médiáře.

Podle Topinky se v kampani využijí i Babišova média – regionální týdeníky 5plus2 a produkty vydavatelství Mafra, tedy MF Dnes, Lidové noviny -, do jaké míry, to se rozhodne s ohledem na to, koho budou chtít kandidáti hnutí oslovit a čím.

První místopředsedkyně strany Věry Jourové dnes také řekla, že kvůli oslovení mladých se strana v předvolební kampani soustředí značně na sociální sítě. Dalším médiem budou venkovní nosiče, kterých se podle zástupců hnutí využívá 700 a „zůstanou už do voleb“.

Už nyní strana na billboardech a bigboardech propaguje pět tváří hnutí spolu s Babišem. V září má začít turné po České republice, kterého se bude účastnit Babiš společně s kandidáty z toho kterého kraje.

Věra Jourová a Andrej Babiš na plakátu Ano

Martin Komárek a Andrej Babiš na plakátu Ano

Martin Stropnický a Andrej Babiš na plakátu Ano

Jiří Zlatuška a Andrej Babiš na plakátu Ano

Jaroslav Faltýnek a Andrej Babiš na plakátu Ano