Spolu se zpravodajskou redakcí staví česká internetová jednička Seznam.cz také vlastní tým pátracích novinářů, píše deník E15. Na webu uvádí, že na starost to má reportérka Jana Klímová.

Kampaň Babišova hnutí využije billboardy, tisk i sociální sítě. Povede ji Petr Topinka

Petr Topinka. Foto: Sandra Kisić

Petr Topinka vedl 21 let reklamní agenturu Mark/BBDO. Foto: Sandra Kisić

Mozkem kampaně hnutí Ano podnikatele a politika Andreje Babiše má být Petr Topinka, bývalý dlouholetý ředitel reklamní agentury Mark/BBDO. Topinka, který koordinuje externí komunikaci hnutí, to řekl Médiáři na dnešní snídani s novináři. Obsah i forma sdělení budou vznikat in-house, ne v externí reklamní agentuře. Na komunikaci hnutí se podílí i Marek Prchal, sloupkař Médiáře.

Podle Topinky se v kampani využijí i Babišova média – regionální týdeníky 5plus2 a produkty vydavatelství Mafra, tedy MF Dnes, Lidové noviny -, do jaké míry, to se rozhodne s ohledem na to, koho budou chtít kandidáti hnutí oslovit a čím.

První místopředsedkyně strany Věry Jourové dnes také řekla, že kvůli oslovení mladých se strana v předvolební kampani soustředí značně na sociální sítě. Dalším médiem budou venkovní nosiče, kterých se podle zástupců hnutí využívá 700 a „zůstanou už do voleb“.

Už nyní strana na billboardech a bigboardech propaguje pět tváří hnutí spolu s Babišem. V září má začít turné po České republice, kterého se bude účastnit Babiš společně s kandidáty z toho kterého kraje.

Věra Jourová a Andrej Babiš na plakátu Ano

Martin Komárek a Andrej Babiš na plakátu Ano

Martin Stropnický a Andrej Babiš na plakátu Ano

Jiří Zlatuška a Andrej Babiš na plakátu Ano

Jaroslav Faltýnek a Andrej Babiš na plakátu Ano

Zadejte i poštovní adresu, pošleme vám tištěný Médiář zdarma
Přihlásit odběr