Televize Prima v pondělí 23. ledna ve 13.10 spustila svůj placený kanál Prima Plus, určený pro území Slovenska. Vysílá u deseti operátorů, včetně terestrických sítí, celkem až pro 1,5 milionu domácností. První rok chce dávat jen produkci Primy (od 29. ledna novinku Temný kraj), uspěje-li, pak i akvizici.

Kampaň Hudysportu vyhrál Digital Circus

Vítězná agentura představí zimní kolekci značky ve vánoční reklamě.

Vítězem výběrového řízení na agenturu, která zajistí vánoční a lednovou kampaň pro síť outdoorových prodejen Hudysport, se stala kreativní agentura Digital Circus. Obě strany navíc počítají s dlouhodobou spoluprací. Tendru se zúčastnily tři agentury – kromě Digital Cirkusu ještě Brandz Friendz a Roi Story. Médiář o tom informovala Anna Peňásová z vítězné agentury.

Komunikovaným produktem nové kampaně je zimní kolekce, s větším důrazem na takzvaný městský outdoor.

Kampaň představí zimní kolekci

Kampaň představí zimní kolekci

„Tvůrci kampaně chtějí ukázat síť prodejen Hudysport jiným způsobem, než byla prezentována doposud. Cílem je, aby značka byla atraktivní nejen pro profesionální sportovce, ale i pro běžné městské obyvatele,“ uvedla Peňásová. Hudysport proto bude představen jako brand, jehož sortiment netvoří jen outdoorové vybavení, ale zákazníci zde najdou i designové oblečení vhodné na procházky do přírody i města. 

Mediální strategii bude Digital Circus zajišťovat společně s komunikační a mediální agenturou Magnas Media a s digitální agenturou Adexpres. Magnas řeší televizní reklamu, Digital Circus kreativní část a Adexpres digitální aktivity. Kampaň s podtitulem Zabalte se do nové kolekce bude podporována prostřednictvím online včetně Facebooku, a dále televize, tisku a outdooru. Dále se počítá s eventy na prodejnách, jako jsou autogramiády nebo ochutnávky.