Vítězem výběrového řízení na agenturu, která zajistí vánoční a lednovou kampaň pro síť outdoorových prodejen Hudysport, se stala kreativní agentura Digital Circus. Obě strany navíc počítají s dlouhodobou spoluprací. Tendru se zúčastnily tři agentury – kromě Digital Cirkusu ještě Brandz Friendz a Roi Story. Médiář o tom informovala Anna Peňásová z vítězné agentury.
Komunikovaným produktem nové kampaně je zimní kolekce, s větším důrazem na takzvaný městský outdoor.
„Tvůrci kampaně chtějí ukázat síť prodejen Hudysport jiným způsobem, než byla prezentována doposud. Cílem je, aby značka byla atraktivní nejen pro profesionální sportovce, ale i pro běžné městské obyvatele,“ uvedla Peňásová. Hudysport proto bude představen jako brand, jehož sortiment netvoří jen outdoorové vybavení, ale zákazníci zde najdou i designové oblečení vhodné na procházky do přírody i města.
Mediální strategii bude Digital Circus zajišťovat společně s komunikační a mediální agenturou Magnas Media a s digitální agenturou Adexpres. Magnas řeší televizní reklamu, Digital Circus kreativní část a Adexpres digitální aktivity. Kampaň s podtitulem Zabalte se do nové kolekce bude podporována prostřednictvím online včetně Facebooku, a dále televize, tisku a outdooru. Dále se počítá s eventy na prodejnách, jako jsou autogramiády nebo ochutnávky.