Odstartoval lifestylový web Ženy.cz, se sloganem Hýbeme světem, kromě vlastních materiálů bude přinášet obsah časopisů Moje psychologie, Dieta, OK! Magazine a F.O.O.D. téhož vydavatele CN Invest. „Nechceme kopírovat stávající weby pro ženy. Vidím velký potenciál v tom, přinášet více obsahu z reálného života,“ uvádí šéfka projektu Dita Křížová, jež do března dělala v digitálním týmu Českého rozhlasu. Projekt chce za rok získat půl milionu reálných uživatelů měsíčně.

Kantar představil novou korporátní identitu

Výzkumná společnost sdružuje své značky pod brand Kantar. Sdílet budou i finance a IT.

Kantar sjednocuje vizuální tvář svých značek

Kantar sjednocuje vizuální tvář svých značek

Mezinárodní výzkumná a konzultační společnost Kantar představila svou novou korporátní identitu, včetně nové tváře svých dvanácti značek. Značky, které v minulosti nenesly její branding, tak nyní sjednotilo společné jméno Kantar a nové společné písmo. Z dosavadních značek Millward Brown a TNS se tedy staly značky Kantar Millward Brown a Kantar TNS. Cílem rebrandingu je sjednotit vzhled i dojem napříč všemi obory, jimž se Kantar věnuje. Jedinou výjimku z pravidla tvoří společnost Lightspeed (dříve Lightspeed GMI). 

Kantar Millward Brown

Kantar Millward Brown

 

Kantar TNS

Kantar TNS

Nová identita vychází z programu, který byl odstartován letos v lednu a podporuje silnější spolupráci mezi všemi značkami Kantaru a jejich těsnější sblížení. Další změnou má být sdílení služeb v oblasti lidských zdrojů, financí a IT. Identita vznikla ve spolupráci se specialistou na branding, společností The Partners, která patří stejně jako Kantar do komunikačního uskupení WPP. Médiář o ní informovala Petra Průšová, šéfka českého Millward Brown, která se letos stala CEO skupiny Kantar Consumer Insight pro středoevropský region. Tato skupina propojila v souladu s nastavenou strategií činnost agentur TNS Aisa a Millward Brown.

Společně s novou tváří představuje Kantar také nové motto Inspiration for an extraordinary world – Inspirace pro neobyčejný svět, jež je odvozeno od nově deklarovaného korporátního cíle To inspire our clients, our people and society to create and flourish in an extraordinary world – Inspirovat své klienty, své lidi i společnost k vytváření a růstu v neobyčejném světě.

Portfolio značek mají také v dohledné době rozšířit další dvě: Kantar Public, zaměřená na oblast veřejné správy, a Kantar Consulting, nabízející řešení v oblasti marketingových a obchodních konzultací.