Tým webu Hlídací pes uvádí svou druhou knihu Babiš. Vůdce pro 21. století. Pokřtil ji koblihou.

Kantar představil novou korporátní identitu

Výzkumná společnost sdružuje své značky pod brand Kantar. Sdílet budou i finance a IT.

Kantar sjednocuje vizuální tvář svých značek

Kantar sjednocuje vizuální tvář svých značek

Mezinárodní výzkumná a konzultační společnost Kantar představila svou novou korporátní identitu, včetně nové tváře svých dvanácti značek. Značky, které v minulosti nenesly její branding, tak nyní sjednotilo společné jméno Kantar a nové společné písmo. Z dosavadních značek Millward Brown a TNS se tedy staly značky Kantar Millward Brown a Kantar TNS. Cílem rebrandingu je sjednotit vzhled i dojem napříč všemi obory, jimž se Kantar věnuje. Jedinou výjimku z pravidla tvoří společnost Lightspeed (dříve Lightspeed GMI). 

Kantar Millward Brown

Kantar Millward Brown

 

Kantar TNS

Kantar TNS

Nová identita vychází z programu, který byl odstartován letos v lednu a podporuje silnější spolupráci mezi všemi značkami Kantaru a jejich těsnější sblížení. Další změnou má být sdílení služeb v oblasti lidských zdrojů, financí a IT. Identita vznikla ve spolupráci se specialistou na branding, společností The Partners, která patří stejně jako Kantar do komunikačního uskupení WPP. Médiář o ní informovala Petra Průšová, šéfka českého Millward Brown, která se letos stala CEO skupiny Kantar Consumer Insight pro středoevropský region. Tato skupina propojila v souladu s nastavenou strategií činnost agentur TNS Aisa a Millward Brown.

Společně s novou tváří představuje Kantar také nové motto Inspiration for an extraordinary world – Inspirace pro neobyčejný svět, jež je odvozeno od nově deklarovaného korporátního cíle To inspire our clients, our people and society to create and flourish in an extraordinary world – Inspirovat své klienty, své lidi i společnost k vytváření a růstu v neobyčejném světě.

Portfolio značek mají také v dohledné době rozšířit další dvě: Kantar Public, zaměřená na oblast veřejné správy, a Kantar Consulting, nabízející řešení v oblasti marketingových a obchodních konzultací.