Odstartoval lifestylový web Ženy.cz, se sloganem Hýbeme světem, kromě vlastních materiálů bude přinášet obsah časopisů Moje psychologie, Dieta, OK! Magazine a F.O.O.D. téhož vydavatele CN Invest. „Nechceme kopírovat stávající weby pro ženy. Vidím velký potenciál v tom, přinášet více obsahu z reálného života,“ uvádí šéfka projektu Dita Křížová, jež do března dělala v digitálním týmu Českého rozhlasu. Projekt chce za rok získat půl milionu reálných uživatelů měsíčně.

Karlovarský festival odhalil „antiselfie“ plakáty

Vizuál nadcházejícího 51. ročníku pochází opět od Studia Najbrt.

Plakáty k 51. ročníku festivalu ve Varech jsou založeny na myšlence "antiselfie"

Plakáty k 51. ročníku festivalu ve Varech jsou založeny na myšlence „antiselfie“

Letošní ročník filmového festivalu v Karlových Varech bude mít opět vizuální styl a logo od Studia Najbrt. Aleš Najbrt a zástupci festivalu představili na úvodní tiskové konferenci dnes pražském hotelu Augustine plakáty, které vycházejí z konceptu „antiselfie“. Jde o reakci na dnešní módu všudypřítomných selfie, autoportrétů. Na fotografiích jsou vidět skutečné hvězdy i modelové, kteří se naopak ukazování tváří brání, kryjí se před paparazzi.

Aleš Najbrt a Jiří Bartoška při odhalení plakátů. Foto: Film Servis Festival Karlovy Vary

Aleš Najbrt a Jiří Bartoška při odhalení plakátů. Foto: Film Servis Festival Karlovy Vary

„Logo se postupně odhalí, budou to takové foťáčky,“ řekl Médiáři Najbrt. Na kampani spolupracoval s fotografem Václavem Jiráskem a grafičkou Zuzanou Lednickou.

Jeden z plakátů k 51. ročníku festivalu ve Varech

Jeden z plakátů k 51. ročníku festivalu ve Varech

 

Jeden z plakátů k 51. ročníku festivalu ve Varech

Jeden z plakátů k 51. ročníku festivalu ve Varech

 

Jeden z plakátů k 51. ročníku festivalu ve Varech

Jeden z plakátů k 51. ročníku festivalu ve Varech

Festival letos proběhne od 1. do 9. července. Cenou za celoživotní přínos odmění letošní jubilantku, herečku Jiřinu Bohdalovou. Přibude znělka se Zdeňkem Svěrákem, v režii Ivana Zachariáše. Ve světové premiéře uvede digitálně zrestaurovaný snímek Ivana Passera z roku 1965 Intimní osvětlení. „Začínáme druhou padesátku. Dřív byly pětiletky, my jsme se rozhodli, že budeme mít padesátiletky,“ předeslal na dnešní tiskové konferenci k 51. ročníku dobře naladěný prezident festivalu Jiří Bartoška.

Pavel Zuna. Foto: Film Servis Festival Karlovy Vary

Pavel Zuna. Foto: Film Servis Festival Karlovy Vary

Festival bude letos spolupracovat s Nadací Sirius na sekci Lidé odvedle. Nadaci založili Jiří Šmejc, Petr Kellner a Patrik Tkáč, směrem k festivalu nadaci zastupuje člen její správní rady Pavel Zuna, někdejší televizní moderátor a manažer.

Skladba sponzorů zůstává

Sestava podporujících se prakticky nezměnila. Festival podporují jako generální partner Skupina ČEZ, hlavními partnery jsou operátor Vodafone, distributor energií RWE, město Karlovy Vary a Karlovarský kraj, dalšími partnery UniCredit Bank, Unipetrol, KKCG, pivovar Lobkowicz a stavební skupina Eurovia.

Přispěl i stát. „Festival patří mezi priority ministerstva, resort ho nyní podpořil částkou 30 milionů korun,“ uvedla náměstkyně ministra kultury Kateřina Kalistová. Podle ní akce sehrává klíčovou úlohu při sestavování nových oborových zákonů, neboť funguje jako „platforma pro setkávání filmařů s politiky“.

Oficiální vozy dodává už třetím rokem BMW. Oficiálním alkoholem bude Finlandia, kávou Nespresso, šampaňským Moët & Chandon, dvorní nealko dodá Korunní. Rychlé občerstvení bude zajišťovat jako loni Bageterie Boulevard.