Konečně je to tady. V prvním zářijovém týdnu pořádáme hvězdně obsazenou debatu o studii Marka Cichoně o vztahu agentur s marketéry ve velkých firmách. Zajistěte si lístky včas.

Kdo najde v obchodech Deli malinovou, vyhrává soulož století!

Populární soutěž se vrací!

Milí přátelé marketingu a účinné komunikace,

oslovil nás anonymní zdroj a sdělil nám, že se v České republice právě odehrála situace, která je obecně hodnocena jako největší krize v oboru marketingu a komerční komunikace. Nestává se to často, nestává se to vlastně skoro vůbec, a tak jsme se rozhodli vyhradit této kauze mimořádně prostor této rubriky.

Tohle je Deli malinová.

Deli malinová

Zdroj píše:

„V televizi jsem sledoval kampaň Deli na jejich novou příchuť (malinovou), protože jsem Delinky jako malej měl rád, řekl jsem si, že novou malinovou zkusím. A tam začal můj marný boj…

Hledal sem v obchodech (Tesco, Albert, Interspar),
hledal sem v trafikách,
hledal sem ve večerkách,
hledal sem na benzínkách
a prd!

To ta ROIka má potom vypadat…

A upřímně už jsem na DELI tak nasranej, že ji už nechci i kdyby mi ji někdo donesl pod nos.“

A ano, je to pravda. Proběhla docela příjemná kampaň, taky se tomu říká co-creation, to znamená, že spotřebitelé vyvíjejí produkt s výrobcem. A tady koukněte na success story. Jedno oko nezůstane suché. Já sám jsem viděl spot v kině minulou neděli.

Malina

Nicméně výrobek jsme nezahlédli. A to je noční můra každého marketéra. Odmarketujete produkt a on se nedá koupit. Nic horšího asi neexistuje. I když kdo ví.

A tak se Médiář rozhodl vyhlásit oblíbenou soutěž o nejbystřejšího čtenáře. Kdo najde Deli malinovou, vyhrává soulož století, samozřejmě na DVD Základní instinkt.