Konečně je to tady. V prvním zářijovém týdnu pořádáme hvězdně obsazenou debatu o studii Marka Cichoně o vztahu agentur s marketéry ve velkých firmách. Zajistěte si lístky včas.

Ke kartám ISIC přibude virtuální operátor Studentfone, kampaň dělá Nydrle

Společnost GTS Alive, tuzemský vydavatel studentských karet ISIC, spustí v pondělí 9. září v síti Vodafonu virtuálního mobilního operátora Studentfone. Cílí na mladé do 30 let, součástí nabídky proto je datový balíček za 200 Kč měsíčně mimo jiné s 300 MB dat v základu a s přístupem na vybrané stránky zdarma, včetně Facebooku.

Klíčovými distribučními partnery budou dopravci Student Agency a Regiojet, Knihkupectví Neoluxor a síť restaurací rychlého občerstvení KFC. Také na jejich weby bude možné přistupovat, aniž by se počítala data.

Společně s prodejem SIM karet u uvedených partnerů začne 9. září kampaň Studentfonu, na níž se podílely agentury Revolta, Nydrle a Social Sharks. Revolta vytvářela logo s postavičkou hipstera, Nydrle měla na starosti kreativní část kampaně včetně tvorby vizuálu a reklamního spotu, současně realizovala nákup médií. Social Sharks spravují komunikaci na sociálních sítích.

Postavy kampaně virtuálního operátora Studentfone

Postavy kampaně virtuálního operátora Studentfone

Postava kampaně virtuálního operátora Studentfone

Postava kampaně virtuálního operátora Studentfone

Logo virtuálního operátora Studentfone od agentury Revolta

Logo virtuálního operátora Studentfone od agentury Revolta

Student Agency podpoří nového virtuálního operátora ve svém magazínu Žlutý, online kampaní a POS materiály, které na pobočkách doplní bannerová kampaň. Cestující rovněž budou moci zhlédnout reklamní spot při cestách na autobusových linkách a naopak ve vlacích Regiojet se s nabídkou seznámí v rámci menu.

Kromě toho proběhne i POS kampaň v síti restaurací KFC a letáková kampaň na vysokých školách, která bude navázána na pravidelnou akci společnosti GTS Alive, tedy ISIC Tour.

Počítá se i se speciální nabídkou pro držitele karet ISIC. Od následujícího týden odstartuje také online část kampaně, která poběží především na sociálních sítích Facebook, Twitter, Google+ a Tumblr. Doplní je YouTube a Instagram.