Agentura McCann Prague má nového kreativního ředitele. Namísto Larse Killiho se jím stal Razvan Capanescu. Lars Killi, který v McCannu působil s přestávkami od roku 1999, agenturu opouští a chce se věnovat vlastním projektům.
Capanescu přichází do Prahy z rumunské Bukurešti, kde působil jako kreativní ředitel agentur Leo Burnett a Publicis. Podle tiskové zprávy McCannu je držitelem více než 120 ocenění z různých mezinárodních soutěží, včetně Cannes Lions a Golden Drum. Kromě nich je to také například AdPrint Festival, ADOR, AdSpot Award, Ad Stars, Cresta, Epica, Effie, Eurobest, Golden Hammer, London International Awards nebo New York Festival. Realizoval několik globálních kampaní, například pro klienty Orange, Carrefour nebo Bitdefender. V Rumunsku se stal viceprezidentem Art Directors klubu a je také častým členem odborných porot v soutěžích, mimo jiné například na festivalech ADC Europe, Ad Stars (Asie), Golden Drum, Eurobest a letos vystupoval jako speaker na festivalu Cannes Lions. Svou kariéru v reklamě zahájil jako copywriter v agentuře Saatchi & Saatchi. Mimo jiné se podílel na kampaních pro značky jako Guinness, Ikea, L’Oréal, Microsoft, Nestlé, Nissan nebo Samsung. V agentuře McCann Prague povede více než čtyřicetičlenný tým kreativců, kteří pracují pro klienty jako Vodafone, Mastercard, L’Oréal, Gambrinus, Kozel nebo Nokian Tyres.
Lars Killi založil svou první agenturu v Oslu, přičemž už tehdy spolupracoval s McCann-Erickson. Do Prahy přišel v roce 1999 z Moskvy. V následujících letech působil i v pobočkách McCann v Singapuru a Indonésii, ale vrátil se zpátky do Prahy. Natrvalo jej z McCann neodvedla ani jeho vlastní agentura Frontier, kterou založil v roce 2009 a většinový vlastnický podíl v ní držel až do loňského června, kdy jej vystřídala Markéta Aniolová.