Brněnský vyhledávač a prodejce letenek Kiwi.com najal nového marketingového ředitele. Stal se jím Stephen Davis, který předtím dělal ředitele pro globální marketingovou strategii v American Airlines a pracoval pro americkou Expedii či norského dodavatele námořní elektroniky Navico. Ve funkci šéfa marketingu Kiwi.com vystřídal Sampsu Nuotia, který tuto pozici dočasně zastával. Nuotio bude ve firmě dál na své původní pozici global brand managera.
Davisovým úkolem je přivést brněnskou firmu, kterou v roce 2013 založil a dodnes řídí Oliver Dlouhý, mezi největší globální hráče v online cestovním ruchu. V první půli roku by se kvůli tomu marketingový tým Kiwi.com měl rozšířit o dalších aspoň pět lidí. Přijdou implementation manager, který by měl zajišťovat kampaně po technické stránce, nový junior campaign manager, grafik či social media manager.
Zesílit by měly marketingové aktivity zaměřené na akvizici nových zákazníků a zároveň snaha o udržení dosavadních, aby firma udržela dosavadní růst (měsíční obrat dnes dosahuje k miliardě korun). „Doposud jsme se zaměřovali především na stabilizování firmy a záměrně potlačovali akviziční kanály, abychom umožnili firmě přežít vlastní růst. Do značné míry nás brzdil nedostatek lidí především v zákaznickém servisu. Nyní máme dostatek prostoru na to, abychom zvážili rozšíření marketingové strategie,” tvrdí Stephen Davis.
Jak začínal Skypicker a co plánuje pod novým názvem Kiwi.com