Mediální agentura Starcom ze skupiny Publicis angažovala Petra Pochmana jako nového šéfa klientského servisu. Má dohlížet na péči o největší klienty agentury, kterými jsou Coca-Cola, Samsung, ČSOB či H&M, a podílet se vývoji mediálních strategií pro nové produkty. Pochman přišel z agentury Concept One, dřív dělal i v MEC, vedl týmy pro klienty jako Nestlé, Plzeňský Prazdroj, Česká spořitelna, Hyundai či Coty. Ve Starcomu vystřídal Lukáše Bartoně. Je tam jedním z pěti klíčových členů vedení agentury.
Co nabídne Warner TV a nový Max
Warner TV je další způsob, jak zpeněžíme obsah, popisuje Václav Paleček z Warner Bros. Discovery
První ročník nové soutěže
Ceny nejlepším firemním podcastům rozdány
Kompletní výsledky 16. ročníku soutěže
Young Lions vyhráli mladí ze Zaraguzy, DDB, Saatchi & Saatchi, MSL, Leo Burnett a Prazdroje
Pokud jste nestihli přes týden
Sumář týdne: ČT se vrací k původnímu řízení programu, přidá rodinné seriály
Dva ze tří kandidátů nepřišli