Pro české barvy je letos v Cannes dobojováno. Podívejte, která agentura veze Lvy a kolik jich je.

Klucivespolek vytvoří spoty proti domácímu násilí

Norské fondy a Česko chystají kampaň proti domácímu a genderově podmíněnému násilí.

Výrobu videospotů pro mediální kampaň na sociálních sítích, zaměřenou na podporu rovnosti žen a mužů, zajistí produkce Klucivespolek Jiřího Nováka, Jana Švarce a Jakuba Obraze. Produkce získala veřejnou zakázku na jejich realizaci v konečné hodnotě 340.000 Kč. Kampaň má dále zahrnovat PR aktivity, které mají rovněž podporovat rovnost žen a mužů.

Kampaň je součástí projektu s názvem Domácí násilí a genderově podmíněné násilí / Uplatňování hlediska rovných příležitostí žen a mužů a podpora slaďování pracovního a soukromého života, který je z 80 % financován Norskými fondy a z 20 % českým státním rozpočtem.