Petra Knapová bude pracovat jako nová marketingová specialistka ve společnosti Segafredo Zanetti, která se specializuje na italskou kávu. Ve spolupráci s vybranou PR agenturou Temper Communication podporovat uvedení nových druhů káv s certifikací Fairtrade a Rainforest. Knapová je současně manažerkou největší firemní Školy kávy Segafredo.
Dosavadní marketingové aktivity Segafredo Zanetti se zaměřovaly především na komunikaci se segmentem B2B. Od letošního léta firma posiluje právě i komunikaci směrem ke koncovému zákazníkovi (B2C).
Co nabídne Warner TV a nový Max
Warner TV je další způsob, jak zpeněžíme obsah, popisuje Václav Paleček z Warner Bros. Discovery
První ročník nové soutěže
Ceny nejlepším firemním podcastům rozdány
Kompletní výsledky 16. ročníku soutěže
Young Lions vyhráli mladí ze Zaraguzy, DDB, Saatchi & Saatchi, MSL, Leo Burnett a Prazdroje
Pokud jste nestihli přes týden