Agentura Knowlimits Group Jana Vidíma juniora rozšiřuje nabídku v oblasti PR a komunikace. Od ledna pracuje s agenturou PR Lounge, kterou loni na podzim založila společně s Kateřinou Wheeler. Knowlimits drží v nové firmě 51 %, Wheeler 49 %. Služby nové agentury se zaměřují na klienty v oblasti životního stylu, designu, architektury, residenčního developmentu, gastronomie, fine-diningu, módy, šperků, wellness a zdraví. Knowlimits bude svým klientům nabízet i služby PR, PR Lounge zase hodlá využívat zázemí Knowlimits - grafiky, mediální specialisty.
Wheeler nedávno po devíti letech odešla z čela Havas PR. Předtím dělala čtrnáct let pro Grey. V obou síťových agenturách se zabývala podobným zaměřením PR.
Mezi klienty nové firmy už patří developerská skupina CCP s projektem Troja Chateau Residence, šperky Mooyyy, značky Liquido, Kantu, izraelská kosmetika Ga-De či wellness resort Svatá Kateřina. Komunikaci lifestylových značek hodlá PR Lounge vést prostřednictvím doporučení klíčových médií, bloggerů, expertů, trendsetterů a sociálních sítí.