Odstartoval lifestylový web Ženy.cz, se sloganem Hýbeme světem, kromě vlastních materiálů bude přinášet obsah časopisů Moje psychologie, Dieta, OK! Magazine a F.O.O.D. téhož vydavatele CN Invest. „Nechceme kopírovat stávající weby pro ženy. Vidím velký potenciál v tom, přinášet více obsahu z reálného života,“ uvádí šéfka projektu Dita Křížová, jež do března dělala v digitálním týmu Českého rozhlasu. Projekt chce za rok získat půl milionu reálných uživatelů měsíčně.

Média pro VZP nakoupí za 44 milionů Knowlimits

Mediální agentura Knowlimits zvítězila v tendru VZP na dvouletou mediální kampaň.

Dvouletou zakázku Všeobecné zdravotní pojišťovny na nákup mediálního prostoru získala mediální agentura Knowlimits. Konečný rozpočet zakázky činí 44,2 milionu Kč. Úkolem agentury bude zajistit nákup mediálního prostoru v televizi, v rádiu, v tištěných a online médiích. Knowlimits se bude starat také o mediální plánování, o monitoring mediálních aktivit konkurence a podobně.

Agentura je v získávání veřejných a státních zakázek dlouhodobě úspěšná, v letošním roce zvítězila například v tendrech na mediální nákup pro kampaň značky kvalitních potravin Klasa, dále pro informační kampaň evropských fondů nebo pro kampaň ministerstva průmyslu a obchodu na propagaci Průkazů energetické náročnosti budov.

Agenturu Knowlimits spoluzaložili Jan Vidím mladší, grafikRudolf Mihle mladší a Martin Kurzweil. Jejich komunikační skupina působí v regionu střední a východní Evropy, tedy v Česku, na Slovensku, v Polsku a Maďarsku. Svou nabídku skupina se začátkem roku rozšířila o PR.