Televize Prima představila v podzemí pražské Kolbenky podzimní program. Má Chalupáře, Pevnost Boyard i Zdeňka Trošku. Tiskovku moderoval Zdeněk Pohlreich.

Knowlimits získala státní zakázku za 16 milionů

Agentura nakoupí mediální prostor pro informační kampaň evropských fondů.

Tým agentury Knowlimits

Tým agentury Knowlimits, jak se Médiáři představil v prosinci roku 2014. Zleva Martin Kurzweil (zakladatel a šéf mediálního nákupu), Lucie Křížová (mediální plánovačka), Jan Vidím mladší (předseda představenstva), Tomáš Zapletal, zakladatel a provozní ředitel, Rudolf Mihle, zakladatel a místopředseda představenstva

Mediální agentura Knowlimits zvítězila ve výběrovém řízení českého ministerstva pro místní rozvoj na nákup mediálního prostoru pro kampaň ke startu takzvaného programového období 2014 až 2020. Hodnota zakázky činí zhruba 16 milionů Kč. Informaci o tom zveřejnil dnes Věstník veřejných zakázek. Nabídky přišly čtyři, uvádí se tam též.

Kampaň se má zaměřit na širokou veřejnost a informovat ji o evropských strukturálních a investičních fondech a možnostech jejich čerpání, proto se na financování kampaně podílí Evropská unie. Kampaň má probíhat v televizi, v tisku, v rádiích a online.

Pro Knowlimits jde o další vítězství ve státní a veřejné sféře v relativně krátké době. Začátkem loňského října zvítězila tato agentura v padesátimilionovém tendru České pošty na dvouleté zajištění plánování a nákupu mediálního prostoru pro její reklamní kampaně.

Agenturu Knowlimits spoluzaložili Jan Vidím mladší, grafik Rudolf Mihle mladší a Martin Kurzweil. Jejich komunikační skupina působí v regionu střední a východní Evropy, tedy v Česku, na Slovensku, v Polsku a Maďarsku. Svou nabídku skupina se začátkem roku rozšířila o PR.

Zadejte i poštovní adresu, pošleme vám tištěný Médiář zdarma
Přihlásit odběr