Pro české barvy je letos v Cannes dobojováno. Podívejte, která agentura veze Lvy a kolik jich je.

Kofola si na kreativu vybrala WMC Grey

Kofola má novou kreativní agenturu, nesdělila však plány s těmi stávajícími.

Koncem roku 2016 proběhl tendr jedné z nejznámějších českých značek. V něm si Kofola ze všech zúčastněných agentur vybrala WMC Grey, která má připravit kreativu její letošní kampaně zaměřené na takzvané impulsní formáty, tedy plechovky a půllitrové lahve.

Víc podrobností k tendru Kofola nesdělila. „Spolupráci s WMC Grey můžeme potvrdit, podrobnější informace ale v současnosti ještě nechceme prozrazovat,“ uvedla PR spealistka firmy Kofola ČeskoSlovensko Nikola Doležalová na dotaz Médiáře, zda nová agentura střídá některého z dosavadních reklamních partnerů Kofoly.

Ta spolupracuje například s s agenturou Zaraguza, která vytvořila populární reklamy Dáš si Fofolu a s pražskou pobočkou agentury Made by Vaculik, od níž pochází image spot Dcera.