Odstartoval lifestylový web Ženy.cz, se sloganem Hýbeme světem, kromě vlastních materiálů bude přinášet obsah časopisů Moje psychologie, Dieta, OK! Magazine a F.O.O.D. téhož vydavatele CN Invest. „Nechceme kopírovat stávající weby pro ženy. Vidím velký potenciál v tom, přinášet více obsahu z reálného života,“ uvádí šéfka projektu Dita Křížová, jež do března dělala v digitálním týmu Českého rozhlasu. Projekt chce za rok získat půl milionu reálných uživatelů měsíčně.

Kohout v čele týmu nových médií ČT končí

Nová média se začlení do zpravodajství, Pavla Kohouta nahradí Denisa Kollárová.

Pavel Kohout. Foto: Vojta Herout

Pavel Kohout letos na debatě pořádané Médiářem. Foto: Vojta Herout

Veřejnoprávní Česká televize začlení dosud samostatné oddělení pro nová média do redakce zpravodajství. Na pozici výkonného ředitele nových médií ČT tak skončil Pavel Kohout. Vedením týmu nových médií, tedy týmů webů ČT24, byla dočasně pověřena Denisa Kollárová, ředitelka marketingu České televize. Ředitelem zpravodajství je Zdeněk Šámal. Kohout má teď dokončit vývoj nové mobilní aplikace ČT24 a internetového přehrávače pro videoarchiv iVysílání.

Kromě začlenění nových médií má v ČT vzniknout nová tvůrčí producentská skupina, která má zaměřit na multiplatformní a digitální projekty. Jimi v minulosti byly letní hry pro děti stanice ČT Déčko, projekt Generation What? či interaktivní sváteční kalendáře. „Přímé provázání specifických digitálních platforem s  programovým obsahem by mělo České televizi napomoci více vytěžit všechny možnosti, které dnes nová média nabízejí,“ tvrdí vedení ČT.