Odstartoval lifestylový web Ženy.cz, se sloganem Hýbeme světem, kromě vlastních materiálů bude přinášet obsah časopisů Moje psychologie, Dieta, OK! Magazine a F.O.O.D. téhož vydavatele CN Invest. „Nechceme kopírovat stávající weby pro ženy. Vidím velký potenciál v tom, přinášet více obsahu z reálného života,“ uvádí šéfka projektu Dita Křížová, jež do března dělala v digitálním týmu Českého rozhlasu. Projekt chce za rok získat půl milionu reálných uživatelů měsíčně.

Kolik lidí se dívalo na olympiádu v Riu

Včera skončené letní olympijské hry v brazilském Riu si na obrazovkách České televize nenechalo ujít přes 5,5 milionu televizních diváků. V průměru to bylo 19,9 % diváků u televize, stejně jako minule v Londýně.

Nejsledovanější bylo finále judistů, zlatý souboj Lukáše Krpálka vidělo na ČT Sport přes milion diváků (podíl 37,4 %). Druhou příčku drží stříbrná jízda bikera Jaroslava Kulhavého (750.000 diváků), třetí bronz Jiřího Prskavce ve finále vodního slalomu (725.000 diváků).

Z hlediska typu sportů se do nejsledovanější pětice probojovaly horská kola (průměrně 567.000 diváků), judo (456.000), vodní slalom (452.000), veslování a cyklistika.