Televize Prima představila v podzemí pražské Kolbenky podzimní program. Má Chalupáře, Pevnost Boyard i Zdeňka Trošku. Tiskovku moderoval Zdeněk Pohlreich.

Komárkova KKCG má nové logo

Nový logotyp je dílem Martina Blunta, který už pro skupinu redesignoval značku Sazky a Moravských naftových dolů.

Designér Martin Blunt pracoval v Česku pro likérky či výrobce potravin

Designér Martin Blunt pracoval v Česku pro likérky či výrobce potravin

Skupina KKCG Karla Komárka mění vizuální styl a představila nové logo. Jeho autorem je britský designér Martin Blunt, ze studia Sheerman Blunt. Blunt už pro KKCG dělal nové logo Sazky a Moravských naftových dolů. Na českém trhu je rovněž autorem značek Gambrinus Extraliga, Zlatopramen, Becherovka či třeba těch z portfolia Opavia.

Nové logo KKCG

Jak skupina popisuje novou značku? Logotyp KKCG symbolizuje iniciály Karla Komárka a způsob podnikání společnosti. Písmena C a G jsou součástí oválného znaku, ve kterém je umístěno písmeno K. Dohromady tak tvoří komplexní a jednotný znak. Dalším výrazným prvkem loga je černá barva. Ta reflektuje důvěryhodnost a zodpovědnost, dvě ze čtyř zásadních hodnot celé skupiny. Další dvě, stabilitu a respekt, vyjadřuje výrazný styl písma. Samotný nápis KKCG hraje v celém logu důležitou roli. Vytváří seriózní, profesionální a stabilní obraz skupiny. Idea společnosti KKCG je také přímo vyjádřená v podtitulku Vision Beyond the Obvious. Psací písmo evokuje ručně psaný podpis a připomíná zodpovědnost a osobní přístup jednotlivců, ale i celé skupiny. Dominující oválný tvar také znázorňuje zemi, přírodní zdroje a ukazuje jasnou a dlouhodobou vizi skupiny. Stínování a 3D efekt logu dodává pocit tajemna a ideu odhalení něčeho nového, uvedl autor loga Martin Blunt.

Vlevo dosavadní, vpravo nové logo skupiny KKCG

Vlevo dosavadní, vpravo nové logo skupiny KKCG. Kliknutím zvětšíte

Rebranding KKCG proběhne postupně ode dneška do 31. prosince na všech nemovitostech, prvcích korporátní komunikace a nové logo se do budoucna bude objevovat i na materiálech všech společností ze skupiny. Celá operace má podle zástupců firmy vyjít na řádově miliony korun, včetně odměny tvůrci (který prý pracoval spíš za tuzemské ceny než za londýnské).

Aplikace logotypu v praxi bude pracovat i se stíny

Aplikace logotypu v praxi bude pracovat i se stíny

Zadejte i poštovní adresu, pošleme vám tištěný Médiář zdarma
Přihlásit odběr