Konečně je to tady. V prvním zářijovém týdnu pořádáme hvězdně obsazenou debatu o studii Marka Cichoně o vztahu agentur s marketéry ve velkých firmách. Zajistěte si lístky včas.

Komerční banka: G2 studentské konto

Kampaň je prací agentury Euro RSCG, hudba kapely Sunflowers Caravan.

Nová kampaň od Komerční banky, realizovaná agenturou Euro RSCG, propaguje studentské konto G2. To je momentálně spojené s několika akčními benefity, například bonusem 500 Kč pro prvních 2500 nově založených kont.

Kampaň využívá televizní spoty na kanálech pro mladé (MTV, Óčko), outdoor, print, internet a další média, například visačky na dveře studenských kolejí.

Holka

Kluk

Kampaň poběží ve dvou vlnách od 1. září 2011.

Cílem kampaně je přesvědčit studenty středních a vysokých škol, že vstup do světa bankovnictví může být příjemný. Nabídnout jim ideální produkt, u kterého mohou aktivně pracovat se svými financemi a využívat řadu na míru šitých výhod.

Primární cílovou skupinou jsou studenti ve věku 18 a 19 let, sekundární cílová skupina pak všichni studenti středních škol, gymnázií, učilišť a vysokých škol.

Kampaň s nadsázkou přirovnává první bankovní styk k orgastickému prožitku. Televizní spoty a vizuály s holkou a klukem, kteří právě proživají orgasmus, jsou doplněny headlinem „Užij si první bankovní styk“. Internetová stránka www.g2.cz je zpracována ve formě trendy e-zinu, kde si mohou studenti přečíst další informace.

Oproti předešlým kampaním, které akcentovaly spíše rizika, plynoucí z nezaložení účtu („Vymáčkni se, než bude pozdě“ nebo „Ty máš na výběr“ s vizuálem prostitutky), ukazuje kampaň, že zložit si konto u KB může být příjemné. Kampaň klade velký důraz na vizuální stránku. Proto agentura Euro RSCG vybrala k realizaci printů i spotů fashion fotografa Standu Merhouta. TV spoty jsou navíc doplněny hudbou mladé české kapely Sunflowers Caravan.

  • Agentura: Euro RSCG
  • Klient: Komerční banka, G2 studentské konto
  • Kreativní ředitel: Eda Kauba
  • Creative leader: Pavel Sobek
  • Kreativní tým: Pavel Sobek, Jakub Kolařík, Tereza Janečková
  • Fotograf, režie: Standa Merhout
  • Produkce: Dream studio

Doplněno – Kampaň vzbudila ohlas jak v Česku (časopis Strategie citoval Viléma Rubeše či našeho Dana Růžičku a pak obranu Pavla Sobka proti „zamindárkovaným bloggerům“), tak v zahraničí – na Playboy.com či ve vysílání Russia Today.