Konečně je to tady. V prvním zářijovém týdnu pořádáme hvězdně obsazenou debatu o studii Marka Cichoně o vztahu agentur s marketéry ve velkých firmách. Zajistěte si lístky včas.

Kompletní žebříček 40 nejvlivnějších lidí českých médií podle Forbesu

Česká redakce měsíčníku Forbes sestavila svůj první původní žebříček: 40 nejvlivnějších lidí českých médií. Vychází v lednovém čísle, které je ode dneška na stáncích, a Médiář.cz přináší kompletní znění žebříčku v podobě, v jaké vyšel na papíře.

Pod materiálem je podepsaná celá redakce Forbesu – reportérky Irena Zemanová a Adéla Vopěnková, jejich kolegové Jiří Nádoba a Michael Mareš a samozřejmě šéfredaktor české mutace amerického magazínu Petr Šimůnek.

Kritérií pro sestavení si redakce stanovila víc. „Posuzovali jsme, kolik lidí kdo svou prací ovlivňuje a jak, kolik lidí se na jejich produkty dívá, čte je a poslouchá. Měřili jsme i jejich vliv na strategii firem, rozpočty, obraty a přímý vliv na obsah toho kterého média. Vybrali jsme také desítku těch, které stojí za to sledovat, i když svým vlivem do top čtyřicítky zatím nepatří,“ uvedl Petr Šimůnek.

Redakce slibuje další původní české žebříčky, konkrétně na květen žebříček českých miliardářů.

Kliknutím na každou stránku zobrazíte její větší verzi.

Forbes: 40 nejvlivnějších lidí českých médií

Forbes: Sarbu, Šmuclerová, Dvořák

Forbes: Werle, Lukačovič, Bakala, Fleischmann

Forbes: Zach, Porybný, Soukup, Šafr

Forbes: Skopalík, Hrabák, Duhan, Andruško, Singer

Forbes: Ruzek, Šámal, Čásenský, Balšínek, Bosáková

Forbes: Demuth, le Moigne, Majstr, Oliva, Fridrich

Forbes: Tabery, Lamper, Fundová, Lopatka, Lytle, Kraus, Moravec

Forbes: Havelka, Herbeck, Kroupa, Mareš, Čermák

Forbes: Hejl, Růžička a ti, které stojí za to sledovat