Odstartoval lifestylový web Ženy.cz, se sloganem Hýbeme světem, kromě vlastních materiálů bude přinášet obsah časopisů Moje psychologie, Dieta, OK! Magazine a F.O.O.D. téhož vydavatele CN Invest. „Nechceme kopírovat stávající weby pro ženy. Vidím velký potenciál v tom, přinášet více obsahu z reálného života,“ uvádí šéfka projektu Dita Křížová, jež do března dělala v digitálním týmu Českého rozhlasu. Projekt chce za rok získat půl milionu reálných uživatelů měsíčně.

Komunikaci koupelen Laufen zajistí Native PR

Agentura Václava Pavelky zpropaguje značky Jika, Laufen a Roca online rádiem.

Výrobce koupelnového příslušenství Laufen CZ si ve dvoukolovém tendru na PR aktivity vybral agenturu Native PR Václava Pavelky. Ta se bude starat o PR aktivity značek Jika, Laufen a Roca a dále o komunikaci korporátních firemních témat. Mimo jiné má v září zajistit propagaci nového online projektu Radio Bubble, určeného primárně k podpoře značky Jika. Rádio by mělo být spuštěno 19. září. Další výraznou aktivitou Laufenu má být podle jeho marketingové manažerky Ingrid Hejkalové prezentace firmy na pražském Designbloku letos v říjnu. Agenturní tým pracující pro Laufen CZ tvoří Jana Čechová, Martina Vokrouhlíková a Beáta Kašparová.