Pražská pobočka komunikační skupiny Euro RSCG dnes v Praze představila svou novou identitu, z Euro RSCG Worldwide mění název na Havas Worldwide. Změny přicházejí po osmnácti letech přítomnosti agentury v Praze a týká se 316 poboček v 75 zemích, kde skupina působí.
Při té příležitosti „zabalila“ pražská pobočka taky svůj web.
Na nové stránce HavasWorldwide.cz přibližuje, jak designéři z Olgoj Chorchoj, Rony Plesl, René Šulc, Daniel Pošta, Zdeněk Vacek a Maxim Velčovský ztvárnili jednotlivá písmena z nového názvu Havas. Trojrozměrná díla vytvořili z cen, které agentura za své dosavadní působení v Česku posbírala.
Ode dneška mění všechny agentury Euro RSCG svůj název na Havas Worldwide (to zahrnuje i značky Euro RSCG, Euro RSCG Life, Euro RSCG 4D a Euro RSCG WW PR). Síť Euro RSCG 4D se změní na Havas Worldwide Digital, Euro RSCG Life změní název na Havas Life a Euro RSCG Worldwide PR bude fungovat pod názvem Havas PR. Rebranding nepřinese žádné změny ve vedení společností, tvrdí firma.
V České republice se změna promítne do změny názvu Euro RSCG Prague na Havas Worldwide Prague, Euro RSCG 4D na Havas Worlwide Digital Prague a Euro RSCG PR na Havas PR Prague.
Slavnostní představení nové značky v Praze proběhlo nedlouho po poledni v sídle agentury, v pavilonu Expo 58 v pražských Letenských sadech.