Michal Kavalčík alias Ruda z Ostravy dnes po pěti letech končí s moderací na rádiu Frekvence 1. Nahradí ho prodloužené vysílání Markéty Mayerové a Romana Mikeše. Ti budou letos v létě na Frekvenci 1 moderovat ve všední dny od 9 do 15 hodin, pauzu si tedy dá i ranní Těžkej Pokondr.

Konektor mentoruje grafický inkubátor

Studentské grafické studio Remembership chodí do tendrů s agenturou Konektor.

Tým Remembership, zleva Matěj Peca, Petr Rubáček, Martin Kozák a Michaela Dylová

Tým Remembership, zleva Matěj Peca, Petr Rubáček, Martin Kozák a Michaela Dylová

Jako „grafický kreativní inkubátor“ se prezentuje nové grafické a reklamní studio Remembership, které navázalo spolupráci s agenturním uskupením Konektor a sídlí v současnosti v jeho prostorách. Studio vzniklo původně jako studentský projekt a tvoří ho čtveřice grafiků Petr Rubáček, Matěj Peca, Martin Kozák a Michaela Dylová.

„Dlouho jsme přemýšleli o dílně pro mladé talenty, kterým bychom nabídli možnost stáže, a když jsme na to konečně vyčlenili místo, našel se celý kolektiv. Nejdřív jsme je několikrát přizvali ke spolupráci, teď si u nás najímají prostory jako v hubu a spolupracujeme dál. Je to takový konektoří hub,“ řekl Médiáři kreativní ředitel Konektoru Martin Charvát.

Studio ale působí jako nezávislý subjekt a má i své vlastní klienty. „Všichni se věnujeme grafickému designu a fungujeme samostatně, ale s Konektorem máme úzkou spolupráci. Měli jsme možnost pracovat s ním na zadáních tendrů, kterých se Konektor účastnil, a můžeme se tak učit věci, ke kterým bychom se jinak tak rychle nedostali. Také nám radí a pomáhají s našimi projekty, zejména Martin Charvát, který je náš mentor,“ říká Petr Rubáček, kreativní a strategický šéf studia. 

Petr Rubáček a Martin Charvát

Petr Rubáček a Martin Charvát

Mezi společné projekty Konektoru a Remembership patří například loňská kampaň Díky, trenére, pro kterou studio vytvářelo logo a vizuální styl, nebo komunikační aktivity českého výrobce vířivek Usspa. Vlastním dlouhodobým klientem studia je například projekt Plzeň 2015 – Evropské hlavní město kultury, kde se podílelo na řadě dílčích komunikačních aktivit, jež stále ještě probíhají. „Vytvářeli jsme například grafiku pro kampaň Festivalu světla a dalších akcí,“ popisuje Rubáček. (Festival světla se konal ve dnech 18. a 19. března 2016.)

Jinou vlastní zakázkou studia byl branding PR agentury Fenek včetně jejího loga.

Logo PR agentury Fenek

Logo PR agentury Fenek

Studio zatím nemá právní subjektivitu, podle Rubáčka by ji mělo získat zhruba do dvou měsíců. 

Zadejte i poštovní adresu, pošleme vám tištěný Médiář zdarma
Přihlásit odběr