Už příští pondělí proběhne soutěžní přehlídka mobilních aplikací AppParade. Vyhrajte Apple Watch.

Konvalina šéfuje časopisu Český autoprůmysl

Sdružení automobilek občerstvuje svůj interní věstník, chce ho otevřít veřejnosti.

Titulní strana prvního vydání zpravodaje Český autoprůmysl

Titulní strana prvního vydání zpravodaje Český autoprůmysl

Sdružení automobilového průmyslu osvěžuje vlastní časopis, ten nově nese název Český autoprůmysl. Vycházet má pětkrát ročně (jako dvouměsíčník vyjma letních měsíců, během letních prázdnin, kdy mívají automobilky celozávodní dovolené, vznikne speciální vydání věnované vítězům soutěže Podnik roku v českém automobilovém průmyslu), zatím v nákladu 1.000 kusů a sdružení ho bude distribuovat zdarma. Křest má dnes 13. února.

Navazuje na Zpravodaj automobilového sdružení, dvouměsíčník, který vycházel 17 let a byl určen výhradně pro management a další čtenáře ve zhruba 150 firmách sdružení. Změnou přístupu k vlastnímu periodiku chce sdružení zprostředkovat témata oboru širší veřejnosti.

Sdružení předsedal Martin Jahn, který změnu časopisu inicioval, nyní je to Bohdan Wojnar, šéfredaktorem nového časopisu je Miroslav Konvalina, v minulosti zpravodaj Českého rozhlasu a šéf Radiožurnálu, později mluvčí několika ministrů. „Martin Jahn mě loni požádal, abych od základu změnil vnější a vnitřní komunikaci tohoto významného automobilového sdružení. Ve druhé polovině roku jsme nastavili nově komunikaci vnitřní, se členskými firmami, a nyní plynule přecházíme k cílenější vnější komunikaci,“ přibližuje Konvalina.