Kooperativa pojišťovna ze skupiny Vienna Insurance Group si v tendru na dodavatele podlinkových (BTL) aktivit vybrala agenturu Loosers. Tříkolové výběrové řízení bylo vyhlášeno letos v březnu, zúčastnilo se jej 11 agentur. Loosers budou zajišťovat eventové aktivity Kooperativy v dlouhodobém horizontu několika let. „Čeká nás komplexní práce na jednotlivých eventech a dalších BTL aktivitách od kreativního návrhu akce až po samotnou realizaci,“ uvedla Iva Bízová, ředitelka a spolumajitelka agentury.
Vítězství v tendru Kooperativy znamená další rozšíření portfolia klientů, pro které Loosers zajišťují zábavní řešení spojené s konkrétní značkou (branded entertainment). Mezi takové projekty aktuálně patří třetí ročník plážového kina pro značku Aperol (Rémy Cointreau), grilovací roadshow pro značku Pe-po (Severochema) nebo série zážitkových zájezdů pro Mazáky Šeráky, tedy zákazníky Pivovaru Holba.