Kdo jste přihlášeni k našemu newsletteru a zadali jste úplné údaje, můžete se už tento týden těšit na čtvrté číslo tištěného čtvrtletníku Médiáře. Přináší to nejlepší z našeho webu za uplynulý čtvrtrok, ale třeba také původní report z akce Snapujem! Podívejte se na obsah a na titulní stranu.

Korporátní web Prazdroje bude dělat Inspiro

Agentura z uskupení Kindred vyhrála tendr a navazuje na další spolupráce s pivovarem.

Sklep pivovaru Pilsner Urquell. Ilustrační foto: Profimedia.cz

Sklep pivovaru Pilsner Urquell. Ilustrační foto: Profimedia.cz

Výběrové řízení na redesign korporátního webu Plzeňského Prazdroje vyhrála agentura Inspiro Solutions ze skupiny Kindred Group. Web Prazdroj.cz má projít kompletní modernizací s důrazem na přehlednější strukturu, rychlejší průchod webem a atraktivnější obsah sekce pro média. Dalším cílem je podle zástupců Inspira uživatelsky přívětivější sekce pro zájemce o zaměstnání v Plzeňském Prazdroji či jeho pivovarech.

Inspiro s Plzeňským Prazdrojem spolupracuje od roku 2014, kdy vytvořilo web pro návštěvníky pivovarů Prazdrojvisit.cz a nyní propaguje program Volba sládků, v jehož rámci Prazdroj představuje speciální várky svých piv. Dlouhodobě má pak agentura na starost také správu komunikačních kanálů Prazdroje na sociálních sítích.