Televize Prima se nedohodla s firmou M Marketing Marcely Krplové, pořadatelem České Miss, na další spolupráci. Další ročník soutěže krásy nepodpoří ani neodvysílá. Prima byla šest let generální mediální partner. „Soutěž to nijak neohrozí,“ prohlásila Lucie Volná, výkonná ředitelka akce. 

Korporátní web Prazdroje bude dělat Inspiro

Agentura z uskupení Kindred vyhrála tendr a navazuje na další spolupráce s pivovarem.

Sklep pivovaru Pilsner Urquell. Ilustrační foto: Profimedia.cz

Sklep pivovaru Pilsner Urquell. Ilustrační foto: Profimedia.cz

Výběrové řízení na redesign korporátního webu Plzeňského Prazdroje vyhrála agentura Inspiro Solutions ze skupiny Kindred Group. Web Prazdroj.cz má projít kompletní modernizací s důrazem na přehlednější strukturu, rychlejší průchod webem a atraktivnější obsah sekce pro média. Dalším cílem je podle zástupců Inspira uživatelsky přívětivější sekce pro zájemce o zaměstnání v Plzeňském Prazdroji či jeho pivovarech.

Inspiro s Plzeňským Prazdrojem spolupracuje od roku 2014, kdy vytvořilo web pro návštěvníky pivovarů Prazdrojvisit.cz a nyní propaguje program Volba sládků, v jehož rámci Prazdroj představuje speciální várky svých piv. Dlouhodobě má pak agentura na starost také správu komunikačních kanálů Prazdroje na sociálních sítích.

Zadejte i poštovní adresu, pošleme vám tištěný Médiář zdarma
Přihlásit odběr