Odstartoval lifestylový web Ženy.cz, se sloganem Hýbeme světem, kromě vlastních materiálů bude přinášet obsah časopisů Moje psychologie, Dieta, OK! Magazine a F.O.O.D. téhož vydavatele CN Invest. „Nechceme kopírovat stávající weby pro ženy. Vidím velký potenciál v tom, přinášet více obsahu z reálného života,“ uvádí šéfka projektu Dita Křížová, jež do března dělala v digitálním týmu Českého rozhlasu. Projekt chce za rok získat půl milionu reálných uživatelů měsíčně.

Korporátní web Prazdroje bude dělat Inspiro

Agentura z uskupení Kindred vyhrála tendr a navazuje na další spolupráce s pivovarem.

Sklep pivovaru Pilsner Urquell. Ilustrační foto: Profimedia.cz

Sklep pivovaru Pilsner Urquell. Ilustrační foto: Profimedia.cz

Výběrové řízení na redesign korporátního webu Plzeňského Prazdroje vyhrála agentura Inspiro Solutions ze skupiny Kindred Group. Web Prazdroj.cz má projít kompletní modernizací s důrazem na přehlednější strukturu, rychlejší průchod webem a atraktivnější obsah sekce pro média. Dalším cílem je podle zástupců Inspira uživatelsky přívětivější sekce pro zájemce o zaměstnání v Plzeňském Prazdroji či jeho pivovarech.

Inspiro s Plzeňským Prazdrojem spolupracuje od roku 2014, kdy vytvořilo web pro návštěvníky pivovarů Prazdrojvisit.cz a nyní propaguje program Volba sládků, v jehož rámci Prazdroj představuje speciální várky svých piv. Dlouhodobě má pak agentura na starost také správu komunikačních kanálů Prazdroje na sociálních sítích.