Konečně je to tady. V prvním zářijovém týdnu pořádáme hvězdně obsazenou debatu o studii Marka Cichoně o vztahu agentur s marketéry ve velkých firmách. Zajistěte si lístky včas.

Koubek se ze Samsungu vrací do Scanie

Ondřej Koubek

Ondřej Koubek

Do čela marketingu a komunikace švédského výrobce nákladních vozů a autobusů Scania pro region střední Evropy nastoupil k 1. únoru Ondřej Koubek. Ten do loňského května pracoval ve Scanii na místě koordinátora PR a digitálního marketingu pro Česko. Mezitím dělal manažera PR jihokorejské firmy Samsung Electronics pro Česko a Slovensko, potýkal se hlavně s krizovou komunikací kolem telefonu Note7. „Když jsem dostal ze Scanie nabídku k návratu, neváhal jsem ani vteřinu,“ uvedl. Ve Scanii bude zodpovědný za veškeré marketingové a komunikační aktivity v Česku, na Slovensku a v Maďarsku.

Koubek je absolvent systémového inženýrství a informatiky na Ekonomické fakultě Technické univerzity v Ostravě, dřív dělal redaktora motoristických pořadů redakce sportu České televize (převážně Svět motorů) nebo programového ředitele motoristické televize Sport 5.