Po dvou měsících hledání šéfa znovuobnovovaného marketingového oddělení se Seznam.cz rozhodl sáhnout do vlastních řad. Pozice marketingového ředitele se ujímá dosavadní produktový ředitel firmy a člen jejího představenstva Petr Král. Agendu produktového ředitele předává Martinu Fuksovi. Král zaujímá pozici, kterou před čtyřmi lety opustil Michal Vodák.
„Když od nás v roce 2013 odešel marketingový ředitel, nenašli jsme vhodnou náhradu. Jednotlivé týmy marketingu jsme proto přesunuli do dalších oddělení ve firmě. S ohledem na naše rostoucí nároky se k jednotně řízenému marketingu nyní vracíme. Na trhu se nám nepodařilo najít vhodného kandidáta, a proto volíme cestu interního člověka. Je jím Petr Král. Ten se marketingu doposud věnoval v produktovém oddělení skrze tým produktové komunikace, který stojí za kampaněmi podporující naše služby,“ popsal Michal Feix, výkonný ředitel Seznamu.
Král bude nově skládat marketingové oddělení z týmů produktové komunikace, eventů, PR a interní komunikace a distribuce spolu se sociálními sítěmi.