Konečně je to tady. V prvním zářijovém týdnu pořádáme hvězdně obsazenou debatu o studii Marka Cichoně o vztahu agentur s marketéry ve velkých firmách. Zajistěte si lístky včas.

Král ředitelem marketingu Seznamu

Marketingovou sekci čtyři roky po odchodu Michala Vodáka znovu staví Petr Král.

Petr Král

Petr Král

Po dvou měsících hledání šéfa znovuobnovovaného marketingového oddělení se Seznam.cz rozhodl sáhnout do vlastních řad. Pozice marketingového ředitele se ujímá dosavadní produktový ředitel firmy a člen jejího představenstva Petr Král. Agendu produktového ředitele předává Martinu Fuksovi. Král zaujímá pozici, kterou před čtyřmi lety opustil Michal Vodák.

„Když od nás v roce 2013 odešel marketingový ředitel, nenašli jsme vhodnou náhradu. Jednotlivé týmy marketingu jsme proto přesunuli do dalších oddělení ve firmě. S ohledem na naše rostoucí nároky se k jednotně řízenému marketingu nyní vracíme. Na trhu se nám nepodařilo najít vhodného kandidáta, a proto volíme cestu interního člověka. Je jím Petr Král. Ten se marketingu doposud věnoval v produktovém oddělení skrze tým produktové komunikace, který stojí za kampaněmi podporující naše služby,“ popsal Michal Feix, výkonný ředitel Seznamu.

Král bude nově skládat marketingové oddělní z týmů produktové komunikace, eventů, PR a interní komunikace a distribuce spolu se sociálními sítěmi.