Dosavadní dlouholetý kreativní ředitel a spolumajitel agentur Nydrle a Nydrle+Semelak přechází na nově vzniklou pozici kreativního ředitele do společnosti LiveSport Martina Hájka (drží 85 %) a Jiřího Mareše (15 %). Má tam zbudovat interní kreativní tým, bude zodpovědný za brand management, rozvoj jednotlivých produktů a služeb a marketingovou komunikaci. LiveSport dodává sportovní data v online prostředí, udává, že tak obsluhuje 50 milionů uživatelů.
Parma v minulosti vlastnil 10% podíl v reklamní agentuře Nydrle, než se ji v roce 2011 rozhodla koupit nadnárodní komunikační síť WPP. Z plánované koupě nakonec sešlo. Pražskou firmu Nydrle momentálně ovládá její zakladatel Michal Nýdrle (má 75 %), Parmův podíl je 15 %, po 5 % mají manažerky Pavla Dúbravská a Kristina Poláková. Parma se svého podílu zbaví. „Z Nydrle i Nydrle+Semelak odcházím i z vlastnické struktury a aktuálně probíhá diskuse o celkovém vypořádání. Do LiveSportu nastupuju jako zaměstnanec a na jeho vlastnickém složení se nic nemění,“ přiblížil na dotaz Médiáře.
Loni se Parma podílel na sestavení interního kreativního týmu v O2. Zkušenosti má rovněž z dvouletého působení v agenturách G2/Grey a Hyro v Austrálii.
Co nabídne Warner TV a nový Max
Warner TV je další způsob, jak zpeněžíme obsah, popisuje Václav Paleček z Warner Bros. Discovery
První ročník nové soutěže
Ceny nejlepším firemním podcastům rozdány
Kompletní výsledky 16. ročníku soutěže
Young Lions vyhráli mladí ze Zaraguzy, DDB, Saatchi & Saatchi, MSL, Leo Burnett a Prazdroje
Pokud jste nestihli přes týden
Sumář týdne: ČT se vrací k původnímu řízení programu, přidá rodinné seriály
Dva ze tří kandidátů nepřišli