Odstartoval lifestylový web Ženy.cz, se sloganem Hýbeme světem, kromě vlastních materiálů bude přinášet obsah časopisů Moje psychologie, Dieta, OK! Magazine a F.O.O.D. téhož vydavatele CN Invest. „Nechceme kopírovat stávající weby pro ženy. Vidím velký potenciál v tom, přinášet více obsahu z reálného života,“ uvádí šéfka projektu Dita Křížová, jež do března dělala v digitálním týmu Českého rozhlasu. Projekt chce za rok získat půl milionu reálných uživatelů měsíčně.

Kreativní šéfkou Effectixu Rollko z Astronauts

Natalie Rollko má v digitální agentuře dodat výkonnostnímu marketingu kreativní složku.

Natalie A. Rollko

Natalie A. Rollko

Kreativní oddělení digitální agentury Effectix s červnem rozšířila Natalie Andrea Rollko, a to přímo na pozici kreativní ředitelky. Ta od roku 2011 vlastní agenturu Astronauts. Pracovala také v copywriterka či kreativní ředitelka v agenturách Ogilvy, Fabrika, Amden, WDF či Designland na slovenském i českém trhu. Na novém místě má dodat online reklamě obsahové nápady. „Úkolem Natalie je organicky propojit výkonnostní složku marketingu s kreativní stránkou,“ určuje šéf Effectixu Karol Veleba.

Agenturu, kterou v minulosti ovládal investor Ondřej Tomek, loni postupně převzal její současný 100% majitel Branislav Gordan, Tomkův spolupracovník.