Odstartoval lifestylový web Ženy.cz, se sloganem Hýbeme světem, kromě vlastních materiálů bude přinášet obsah časopisů Moje psychologie, Dieta, OK! Magazine a F.O.O.D. téhož vydavatele CN Invest. „Nechceme kopírovat stávající weby pro ženy. Vidím velký potenciál v tom, přinášet více obsahu z reálného života,“ uvádí šéfka projektu Dita Křížová, jež do března dělala v digitálním týmu Českého rozhlasu. Projekt chce za rok získat půl milionu reálných uživatelů měsíčně.

Kreativní šéfkou TL5 Valentová ze Zaraguzy

Veronika Valentová řídí kreativu, Vojtěch Matěna točí videa, Tereza Menclová tvoří obsah.

Veronika Valentová

Veronika Valentová

Do nově vytvořené funkce kreativní ředitelky pražské agentury TL5 Digital nastoupila Veronika Valentová, bývalá art directorka Zaraguzy. Jejím úkolem budou kreativní kampaně a vizuální podoba výstupů agentury. S posílením kreativní tvorby souvisí i příchod dalších dvou lidí – videoprodukci bude mít na starosti Vojtěch Matěna a stávající tým fotografů doplní Tereza Menclová.

Zakladatel a spolumajitel TL5 Tomáš Votruba se nyní bude věnovat svému novému projektu, marketingově-konzultační agentuře Innsbruck 83 působící ve švýcarském Curychu. „Věříme, že se otevírá spousta příležitostí k rozvoji obou firem,“ říká jednatel TL5 Jan Kotek. Agentura zároveň plánuje nový web, který má víc akcentovat její práci a posun směrem ke kreativní činnosti a k práci na kampaních.

TL5 Digital je digitální kreativní agentura, jež se specializuje na tvorbu obsahu pro sociální sítě a kreativní digitální kampaně. Pracuje pro Milku, Jägermeister, Hamé, Jacobs, Mattoni nebo nejnověji pro T-Mobile.