Dnes poprvé Reklamní katovna v novém: žebříček nej letošních českých kampaní podle lidí z branže.

Kreativním ředitelem Lowe Praha Julio Wallovits

Julio Wallovits

Julio Wallovits

Od června je kreativní ředitelem agentury Lowe Praha Argentinec Julio Wallovits. Působil jako kreativní ředitel agentur Bates, Wieden & Kennedy Amsterdam, El Sindicato Barcelona, SCPF Barcelona-Miami či La Doma.

Poslední dobou je i filmový a divadelní autor a režisér. Jeho prvotina, nezávislý film Smoking Room, byla mimo jiné oceněna na festivalu v Karlových Varech. Za práce pro značky Nike, Audi, Vodafone, BMW či Microsoft má také řadu cen, mimo jiné 20 Lvů z Cannes.

Jeho snahou na českém trhu bude i hledání a výchova mladých talentů, jakož i hledání nových cenově efektivních přístupů zejména v audiovizuální produkci, kde bude moci využít zkušenosti ze své dráhy nezávislého filmového tvůrce, oznámila agentura.