Konečně je to tady. V prvním zářijovém týdnu pořádáme hvězdně obsazenou debatu o studii Marka Cichoně o vztahu agentur s marketéry ve velkých firmách. Zajistěte si lístky včas.

Kreativním šéfem Ogilvy pro Tesco je Radotínský

Petr Radotínský

Petr Radotínský

Po šesti letech na pozici senior art directora Ogilvy & Mather se Petr Radotínský stává kreativním ředitelem. V pozici střídá Jakuba Mráze, který z agentury odchází, a bude zodpovědný za kreativu pro klienta Tesco. Ve skupině Ogilvy doplní pool tří kreativních ředitelů, který dál tvoří associate creative director OgilvyOne Marka Linharta a Tomáš Belko, jenž má na starosti kreativu celé skupiny. Radotínský dlouhodobě spolupracoval s klienty jako Nadace Leontinka, Air Bank, Ford, UPC nebo ČEZ.