Bakalova Economia zlikvidovala dosavadní šéfredaktorskou „vířivku“ a teď má tři: „Uprostřed dění budou mít nově místo také šéfeditoři webů, video, digitální obraz, sociální média i výroba deníku.“

Kreativu Outbreaku místo Štuka povede Axell

Richard Axell je kreativním ředitelem agentury Outbreak. Andrej Štuk odchází.

Richard Axell

Richard Axell

Reklamní agentura Outbreak mění kreativního ředitele. Namísto Andreje Štuka, který z agentury odchází, nastupuje Richard Axell, bývalý senior art director agentury McCann Prague.

Axell se v McCann podílel mimo jiné na „včelí kampani“ pro síť farmářských prodejen Náš grunt, která získala zlato a bronz na letošním mezinárodním festivalu reklamy Cannes Lions, na kampani Patron pro Gambrinus a pracoval i pro Vodafone, Heineken, Škodu Auto, Pepsi, Becherovku a Člověka v tísni. „Rozumíme si, jak kdybychom spolu dělali už roky. Do tendrů v tendry,“ řekl k přestupu zakladatel Outbreaku Dan Farkaš.

Axell je tak dalším kreativcem, který agenturu McCann v poslední době opustil. V srpnu z ní odešel její mnohaletý kreativní ředitel Lars Killi, jehož vystřídal Razvan Capanescu.