Konečně je to tady. V prvním zářijovém týdnu pořádáme hvězdně obsazenou debatu o studii Marka Cichoně o vztahu agentur s marketéry ve velkých firmách. Zajistěte si lístky včas.

Kuchaři Roman Paulus a Marcel Ihnačák reklamními tvářemi Lidlu

Poutací fáze kampaně měla masivní záběr: běžela v časopisech, v rádiích či na ploše vedle Nuselského mostu

Poutací fáze kampaně měla masivní záběr: běžela v časopisech, v rádiích či na ploše vedle Nuselského mostu

Po několika týdnech masivní poutací fáze odtajnil maloobchodní řetězec Lidl obsah své nové, dlouhodobé kampaně. Jejími tvářemi jsou šéfkuchař českého hotelu Alcron Roman Paulus a slovenský šéfkuchař Marcel Ihnačák. Jak Paulus, tak Ihnačák už v médiích vystupují – Paulus má od května pořad na Rádiu Impuls, Ihnačák v televizi Markíza.

Koncept kampaně stojí na souboji dvou kuchařských es, potažmo české a slovenské kuchyně. Klání se bude pravidelně každý týden odehrávat na webu KuchyněLidlu.cz, poutat na to budou spoty v televizi a v rádiu.

Kuchaři dostanou týden co týden nový úkol, a to vymyslet z vybraných surovin zajímavý recept. „Cílem této dlouhodobé kampaně je povznést každodenní rutinu vaření na zábavu, nabídnout jiný pohled na gastronomii,“ uvedl jednatel firmy Lidl Česká republika Michal Farník.

Tiskovou konferenci Lidlu uváděl Libor Bouček, moderátor Frekvence 1 či VyVolených na Primě

Tiskovou konferenci Lidlu uváděl Libor Bouček, moderátor Frekvence 1 či VyVolených na Primě

Součástí tiskové konference byl kuchařský pult ze spotů

Součástí tiskové konference byl kuchařský pult ze spotů

Během tiskové konference se Roman Paulus spojil s Marcelem Ihnačákem telemostem

Během tiskové konference se Roman Paulus spojil s Marcelem Ihnačákem telemostem