Po několika týdnech masivní poutací fáze odtajnil maloobchodní řetězec Lidl obsah své nové, dlouhodobé kampaně. Jejími tvářemi jsou šéfkuchař českého hotelu Alcron Roman Paulus a slovenský šéfkuchař Marcel Ihnačák. Jak Paulus, tak Ihnačák už v médiích vystupují - Paulus má od května pořad na Rádiu Impuls, Ihnačák v televizi Markíza.
Koncept kampaně stojí na souboji dvou kuchařských es, potažmo české a slovenské kuchyně. Klání se bude pravidelně každý týden odehrávat na webu KuchyněLidlu.cz, poutat na to budou spoty v televizi a v rádiu.
Kuchaři dostanou týden co týden nový úkol, a to vymyslet z vybraných surovin zajímavý recept. „Cílem této dlouhodobé kampaně je povznést každodenní rutinu vaření na zábavu, nabídnout jiný pohled na gastronomii,“ uvedl jednatel firmy Lidl Česká republika Michal Farník.