Láďa Hruška se vrací je titul nové kuchařky„pro samouky“, kterou na trh uvádí firma 6P baviče Petra Novotného. Kniha s tváří Ladislava Hrušky loni v režii Novy prodala na 400.000 výtisků, 6P letos zprvu nechala natisknout 50.000 kusů, ten už má být rozebraný, a dotiskuje se tedy 30.000. Kuchařka o 160 stranách se 73 recepty jako toastové lasagne či gnocchi po staročesku se začne oficiálně prodávat v pondělí 7. září, za cenu 199 Kč. Výhradním distributorem je opět Euromedia a ta „nevylučuje prodeje až kolem 250.000 výtisků“.
Propagace knihy zahrnuje Hruškovu premiéru v novém nedělním „receptáři“ televize Prima Vychytávky Ládi Hrušky (startuje tento víkend) a také Hruška Tour, podpisové turné autora po třicítce tuzemských knihkupectvích od 7. září do 8. října. To Hruškův manažer Pavel Novotný (bývalý šéfredaktor Extra.cz a moderátor bulvárního pořadu Prásk na Nově) navíc pojal jako snahu o ustavení rekordu v počtu podepsaných knih během autogramiád a v počtu autogramiád za měsíc.