Do agentury Outbreak na pozici online intelligence & media manager nastoupil Pavel Latoň. Dosud dělal pro e-shop Pilulka.cz. V Outbreaku bude zodpovídat za analytiku online aktivit konkurence a online aktivit Outbreaku na značkách klientů. Bude mít na starosti i plánování kampaní na internetu či přímo na sociálních sítích. Latoň se léta pohybuje ve výkonnostním marketingu. Stál u zrodu startupu Opravárna.
Co nabídne Warner TV a nový Max
Warner TV je další způsob, jak zpeněžíme obsah, popisuje Václav Paleček z Warner Bros. Discovery
Naked Attraction s místními účastníky
Nahá seznamka na Óčku bude mít česko-slovenskou verzi, televize rozjela castingy
Včetně kompletní letní olympiády
Streamingová služba Max v Česku odstartuje 21. května, nahradí HBO Max
Jirsova skupina rozšiřuje tým
Kreativní ředitelkou Katz83 se stává Klára Sofie Střihavková
Tentokrát ani nikdo nekandidoval