Čtvrteční večer patřil v pražském Karlíně slavnostnímu otevření místních kanceláří společnosti Goodbaby, která se zaměřuje na výrobu dětských sedaček, kočárků a podobného zboží. Její čerství představitelé Jan Řežáb (Socialbakers) a Eva Liba (ex Coca-Cola) pozvali řadu vzácných hostí, nechyběli jsme. Přineseme i rozhovor, teď mrkněte, jak Jan skládá golfky.

Lay’s spustí Brambolep, cílí na mladé

Tendr na letní aktivaci značky chipsů od Pepsi vyhrála Extroverts.

Eventová agentura Extroverts, která je sesterskou agenturou Outbreaku,  vyhrála tendr producenta nealko nápojů PepsiCo na letní aktivaci jeho značky chipsů Lay’s.

Brambolep

Brambolep

„Vyvíjíme pro ni prototyp nové hry s názvem Lay’s Brambolep, v níž budou soutěžící po sobě házet měkkými míčky připomínajícími brambory. Míčky budou speciálně vyrobeny a oblepeny materiálem podobným suchému zipu, který bude lepit jak na oblečení soutěžících, tak na zdi hrací arény. Očekáváme zájem hlavně od nejpočetnější skupiny návštěvníků festivalů, takzvaných millennials [generace narozená mezi lety 1980 a 2000, někdy také nazývaná jako Generace Y, pozn. red.],“ říká Lenka Halásová z Extroverts.

Hra bude doplněna o fotozeď s hashtagem #sdilejlays. Účastník, který se u ní vyfotí, může věnovat jeden balík Lay’s někomu ze svých přátel na sociálních sítích. Stačí ho jen označit a vyzvednout si Lay’ s na stánku.

Aktivace začne 10. června v Žlutých lázních ve spojitosti se startem mistrovství Evropy ve fotbale. Zde zůstane jeden měsíc, a pak bude pokračovat na hudebních festivalech, například na Beats For Love.