V hale C na pražské Balabence se v úterý na konferenci Retail in Detail mluvilo o inovacích v maloobchodě, viz Twitter. Jak se ovlivňuje restaurační byznys a retail, přiblížil pro náš Retailek Martin Dlouhý z Uga. Jaké inovace chystá prodejní portál Aukro, nám řekl jeho šéf Václav Liška.

Le Premier si na komunikaci vybrala I’m PR

Česká módní značka Jakuba Lohniského chce na podzim otevřít další obchody.

Módní salon Le Premier prodává košile na míru

Módní salon Le Premier prodává košile a obleky na míru

Zakladatel pánské módní značky Le Premier a autor blogu Muži v Česku Jakub Lohniský začal v oblasti PR spolupracovat s agenturou I’m PR Miroslava Čepického. Své komunikační aktivity se rozhodl outsourcovat proto, že na letošní rok plánuje několik novinek. Pro I’m PR je Le Premier první módní značkou.

„Agentura bude pro Le Premier zajišťovat kompletní PR komunikaci se zaměřením na ekonomická i na lifestylová média. Chceme se soustředit na témata spojená s dalším rozvojem firmy, aktuálně například hledáme prodavače, kteří chtějí růst s námi,“ uvedl Lohniský.

Česká značka Le Premier vznikla v roce 2011, zaměřuje se na pánskou módu a prodej košil a obleků na míru. V současnosti má obchody v Praze a v Brně a na podzim plánuje v Česku otevřít několik dalších. Přes čtyři roky drží licenci anglické značky ručně šitých bot Loake pro Česko, Slovensko a Polsko. V roce 2015 otevřela první obchod s botami Loake ve Varšavě.

Kromě bot je většina produkce Le Premier vyráběná v Česku. Pro výrobu obleků používá látky belgické značky Scabal.