Konečně je to tady. V prvním zářijovém týdnu pořádáme hvězdně obsazenou debatu o studii Marka Cichoně o vztahu agentur s marketéry ve velkých firmách. Zajistěte si lístky včas.

Leden přinesl 4% pokles inzertního trhu

Meziročně rostla jen televize, nejvíc klesla bannerová reklama na webu.

Zhruba tři a půl miliardy korun šlo v první měsíc letoška do reklamy v médiích, bráno na základě ceníkové hodnoty inzertního prostoru – skutečně utracené částky bývají nižší. Bylo to o 4 % méně než loni v tomtéž měsíci. Meziročně si lednová čísla mírně vylepšila jen televize, ostatní mediatypy zaznamenaly meziroční pokles, bannerová reklama na internetu dokonce o pětinu. Ukazuje to pravidelný monitoring inzerce Admosphere. Polovina inzertních peněz přitom šla do televize, čtvrtina do tisku.

Mediatypy, leden 2015