Konečně je to tady. V prvním zářijovém týdnu pořádáme hvězdně obsazenou debatu o studii Marka Cichoně o vztahu agentur s marketéry ve velkých firmách. Zajistěte si lístky včas.

Lékař léčí. Ježíš uzdravuje.

Končím s Médiářem!

Víkendové (náhodné?) setkání s Ježíšem mne přimělo k pokání. K pokání za všechny reklamní bloky, ve kterých jsem se nechal strhnout potřebou řešit naše české reklamní prostředí i za cenu kritiky, která se může někoho dotknout a nebo může někoho prostě jenom zbytečně nasrat.

Jeden kamarád mi vyprávěl, že Petr Čtvrtníček ukazuje vytištěnou podobu jednoho Reklamního bloku, který jsem mu z velké části věnoval, našim společným známým a kamarádům… S němou výčitkou? Z legrace? Nevím. Zatím jsem neměl čas a odvahu se ho zeptat, jak moc ho trápí něco, co někdo jiný píše prostě jenom proto, aby se psalo…

Ale jak už jsem řekl – nastoupil jsem cestu pokání. Petře, pravděpodobnost, že si přečteš i tento Médiář, je evidentně velká, a tak se Ti tímto omlouvám ještě za toho starého pisálka, který se neohlížel na kamarády a psal hlava nehlava. Dnes jsem již novým člověkem…

Mimochodem, když jsem si nedávno vyložil karty, vyšlo mi ve druhé řadě mírně vpravo žaludské eso. Což není v reklamně-astrálním pojetí vykládání karet nikdo jiný, než Mediální Ďábel. A ten vás nutí psát a psát a psát… Prostě psát nesmysly, které mají podpořit důležitost našeho mediálního prostředí. A já mu dnes říkám – hovno!

Média jsou přeceňována stále víc, čím méně jim lidé věnují pozornost. Všichni sledují volbu nového ředitele veřejnoprávní televize, píše se Kdo…?, Jak je to s …, Kudy z …? atd. Zájem zaručen. Životní důležitost tématu potvrzena.

Veřejnoprávní/státní televize a rozhlas budou mít vždy onu jedinou povinnost – informovat o mimořádných situacích, týkajících se bezpečnosti našeho státu. Ranní show Evropy 2 nebo přátelé na Facebooku mobilizaci či povodňový stupeň číslo 3 jen tak nevyhlásí… A pokud ano, nikdo jim asi tak rychle neuvěří. Tím se Česká televize liší od ostatních televizí a médií. Tečka.

Končím s Médiářem! Význam mého posledního výkladu karet jen potvrdil mé a Ježíšovo rozhodnutí – okamžitě přestat!

Pokud mi to situace a Ondřej Aust dovolí, budu se rád – coby válečný reklamní zpravodaj a nepravidelný dopisovatel – vyjadřovat k zajímavým a zásadním věcem z oboru reklamy, ale nechci již pravidelně, každý týden, psát něco, za čím si úplně nestojím. Budu se tak moci stoprocentně věnovat jenom reklamní tvorbě, která je zřejmě mým osudem a druhým domovem.

45. Přesně tolik Reklamních bloků jsem napsal v novodobé historii Médiáře. Pro novináře zřejmě pouhá rozcvička, pro mne dosti velké utrpení…

45. Přesně tolik pisálků čeká na příležitost mne vystřídat.

45. Přesně tolik let mi bude za dva roky. Život je příliš krátký a karma příliš zanesená zbytečně negativním myšlením.

Slunce v duši, ať se vám karma neucpe a zase někdy nashle.

PP: Tento poslední pravidelný Reklamní blok vám přinesli šmoulí agenti z Alberta.