Konečně je to tady. V prvním zářijovém týdnu pořádáme hvězdně obsazenou debatu o studii Marka Cichoně o vztahu agentur s marketéry ve velkých firmách. Zajistěte si lístky včas.

Leoš Mareš na obálce pomohl Forbesu k rekordnímu prodeji 17.030 výtisků

České vydání původně amerického časopisu Forbes zvedlo v srpnu svůj celkový prodaný náklad na 17.030 kusů, což je o 46 % víc než loni v srpnu. Srpnového čísla s Leošem Marešem na obálce se prodalo na pultech 9.865 kusů, přes předplatné 5.028 kusů a 2.137 je další prodej mimo klasické kanály, třeba v knihkupectvích Neoluxor. Vydavatelství Media Ray, které produkuje lokální mutace Forbesu v Česku a na Slovensku, se v listopadu chystá do Maďarska. Menšinový podíl ve firmě nedávno získal šéfredaktor Petr Šimůnek.

Obálka srpnového Forbesu s Leošem Marešem

Obálka srpnového Forbesu s Leošem Marešem