Tým webu Hlídací pes uvádí svou druhou knihu Babiš. Vůdce pro 21. století. Pokřtil ji koblihou.

„Leoš Mareš vysvětlil Čechům, co je to hashtag“

Jak pojali content marketing Red Bull, Zoot a Leoš Mareš v tisku i na Instagramu, o tom je řeč v novém podcastu Médiáře. Pusťte si jej rovnou do ucha.

Marek Prchal a Ondřej Aust ve studiu rádia Expres v pražském Karlíně

Marek Prchal a Ondřej Aust ve studiu rádia Expres v pražském Karlíně

Rakouský výrobce energetických nápojů Red Bull se změnil z dodavatele marketingového obsahu do redakcí v provozovatele médií a také jejich distributora. Moderátor Leoš Mareš se Forbesu představil jako reklamní agentura, mediální agentura a reklamní nosič v jednom a díky Instagramu je prý teď i sám svým časopisem i jeho editorem. I český e-shop s módou Zoot už má vlastní časopis. Dnes se tedy bavíme o content marketingu, marketingu obsahem.

Také další z nahrávek Médiáře můžete konzumovat při běhu, v hromadné dopravě či za volantem svého osobního nebo nákladního vozu. Hovoří opět Ondřej Aust a Marek Prchal.

Pusťte si

Přehrajte si aktuální vydání Médiáře ve zvuku:

Jak poslouchat

Na SoundCloudu nebo přes iTunes. Na SoundCloudu je to jednoduché: klikněte na profil Médiáře a najdete tam všechny publikované díly našeho vysílání. Přehrávat je lze buď přes web, anebo prostřednictvím jednoduché mobilní aplikace. Na webu můžete zvuky vkládat do svých stránek, týmž způsobem jako videa z YouTube. Na iTunes stačí přihlásit odběr.

Za spolupráci děkujeme Lukáši Turzovi a rádiu Expres FM.